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Notice

  • HOLIDAY SALE

    OWN FEATURE COLOUR

    HOLIDAY SALE


    12.18(MON) 1PM~12.25(MON)



    NOTICE

    *Holiday sale event will be held exclusively at the official online store from 1 pm. on the 18th of December (Monday).

    *Up to 50% off, including 23WINTER products and off-season products. 

    *Some items may be excluded from the discount event, and some items may have a limited amount of stock. 

    *Application of duplicate or multiple benefits are not applicable during the sale period.



    EVENT

    *To commemorate the holiday sale, a 100 stock of Argyle Socks will be given out every day on a first served basis during the sale. 

    *Please note that the event will be held only for members of the official online store and will be given to those who purchase more than 70,000 KRW.



    Please show a lot of interest and support to OWN FEATURE COLOUR's holiday sale event to celebrate the end of the year. Thank you.




  • Average delivery time


    기본 배송일


    -상품 페이지 내 '배송예정일' 탭에서 차수 별 출고 일정을 확인하실 수 있습니다. 확인 후 주문 부탁드립니다.

    -프리오더 주문의 경우 상품 페이지에 기재된 배송 예정일을 확인 부탁드립니다.

    -각 상품별 배송 일정을 확인 후 주문 부탁드리며, 배송 일정은 상품별로 변동 사항이 생길 수 있어 정확한 날짜로 안내가 어려운 점 양해 부탁드립니다.

    -상품 페이지 내 기재된 배송예정일보다 지연되는 경우 이메일로 별도 안내 예정입니다.


    *이미 배송이 시작된 주문은 환불이 절대 불가하며 출고 후 배송 문의는 자국의 택배사 혹은 EMS 송장번호 조회 가능합니다.


    

    Average delivery time


    - Delivery schedules may differ and is stated under the “Delivery Schedule” tab within the product page. Please place an order after confirming the delivery date.

    -For pre-order orders, please check the delivery date listed on the product page. 

    -Please place an order after checking the delivery schedule for each product, and please understand that it is difficult to guide you to an exact date as the delivery schedule may change for each product. 

    -If delivery is delayed beyond the estimated delivery date listed on the product page, a separate notification will be sent via email.


    *Orders that have already begun shipping cannot be refunded and for post-shipment inquiries, you must verify them through domestic delivery service or EMS tracking numbers.


  • When the ordered product is out of stock


    주문 상품 품절 시


    주문 상품 품절 시 메일로 별도 안내 드리고 있으니 정확한 이메일을 기재해 주셔야 합니다.


    (품절 이메일 발송 후 7일 이상 회신이 없는 경우 품절 상품만 결제수단으로 환불 후 나머지 상품은 배송이 시작됩니다.

    품절 상품만 취소 or 전체 상품 취소를 원하시는 경우 메일 확인 후 회신을 꼭 해주셔야 처리 가능합니다)


    *환불은 결제수단으로 진행됩니다.




    When products are out of stock


    If the product you ordered is out of stock, you will be notified by e-mail, so you must enter a valid e-mail address.


    (If there is no response for more than 7 days after sending the out-of-stock notification e-mail, we will proceed with the refund process for the out-of-stock product by the same method as your payment, and the rest of the products will be shipped accordingly.

    If you want to cancel the sold-out product or cancel the entire list of orders, you must reply to the e-mail within the given days)


    *Refunds will be made through the initial payment method.




  • Overseas Shipping Customer Center




    해외배송 고객센터


    해외배송 CS 콜센터는 운영하지 않으며 모든 문의는  global@andf.kr 로 문의주시면 
    영업시간 이내에 순차적으로 답변 도와드리겠습니다.




    Customer Service for Overseas Shipping


    We do not operate an overseas delivery CS call center;

    Please contact us global@andf.kr via e-mail for all inquiries

    and they will be answered sequentially within business hours.




  • How to confirm your orders

    
    주문리스트 확인 방법



    결제가 완료되면 [ORDER]에서 주문 목록을 확인할 수 있습니다.


    - PC : 오른쪽 상단의 [ORDER] 클릭

    모바일 : 카테고리 내 [ORDER] 클릭


    [ORDER] 클릭 시 회원의 경우 로그인 후  주문 내역을 확인할 수 있습니다.

    [ORDER] 클릭 시 비회원의 경우 주문자명, 주문번호, 패스워드 입력 후  주문 내역을 확인할 수 있습니다.





    How to check your order history



    You can view the order list on [ORDER], once the payment is complete.


    - PC : Click [ORDER] at the top right

    - Mobile : Click [ORDER] within the category


    After clicking [ORDER] For members, your order details can be found after logging in.

    For on-members, you order details can be found after entering the purchaser details such as name, order number, and password.






  • Shipping and Customs duties

    배송


    배송료는 주문 품목과 국가에 따라 다르게 청구됩니다.

    - EMS 특성상 배송 시 요청 사항은 전달이 불가합니다.

    해외배송 특성상 부분 배송이 불가능합니다.

    배송(택배)조회가 되지 않을 경우 송장번호로 KOREA EMS에서 정확한 확인이 가능합니다.

      (한국 EMS: https://ems.epost.go.kr/)



    Shipping


    - The delivery fee will be charged differently depending on the item you ordered and the receiving country.

    - Delivery requests are not available.

    - Partial delivery is not possible with overseas shipping.

    - If delivery (parcel) cannot be confirmed, please contact KOREA EMS for more accurate confirmation.

     (Korea EMS: https://ems.epost.go.kr/)





    관세


    OWN FEATURE COLOUR.OFC 의 모든 해외 배송 주문 건은 우체국택배(EMS)를 통하여 발송됩니다.

    - 영문몰 결제 시 페이팔을 통해서만 결제 가능합니다.

    국가 세관의 규정에 따르면 국제 배송은 수입세관세 및 관세가 부과 될 수 있으며 소포가 도착 국가에 도착하면 부과됩니다.

    - 모든 관련 배송, 수수료는 구매자 부담이며 당사에서 책임 질 수 없습니다.

    실제 세금 금액은 배송 국가, 지역의 차이와 구매 상품에 따라 달라질 수 있습니다.

    세관 정책은 국가마다 매우 다양하므로 현지 세관에 직접 문의하여 실제로 수입품에 관세 및 세금이 적용되는지 확인해주셔야 합니다.

    해외배송은 부분 배송이 불가하며 합배송 진행되기 때문에 전 상품 입고 후 무게 측정이 되며 출고되는데까지 시간이 소요되는 점 참고 부탁드립니다.

    수령인이 상품 수령을 거부하는 경우상품은 한국으로 반송되어 재배송 처리 되지 않습니다.

    - 상품 수령 거부나 주소지를 잘못 기재하여 한국으로 반송되는 경우 관련 비용(왕복 운송관세 등)은 환불금에서 차감됩니다.



    Customs duties


    - OWN FEATURE COLOUR.OFC sends all overseas shipments via post office parcel service(EMS)

    - When purchasing through the English mall, payment option is only available via PayPal.

    - According to the regulations of the National Customs Service, international shipping can be subject to import duties and customs duties, and will be applied when the parcel arrives

    - All relevant fees are at buyer’s expense and are not liable to Feminique.

    - The actual amount of tax may vary depending on the delivery area and the purchased product.

    - Please directly contact the local customs office to see if customs and taxes are applied to your imports since customs policies vary widely from country to country.

    - Please note that partial shipment is not available for overseas delivery therefore it may take time for all products weight to be calculated and released.

    - If the recipient refuses to receive the product, the product will be returned to Korea and will not be re-delivered.

    - If the product is rejected or returned to Korea due to an incorrect address, the related expenses (such as round-trip transport, customs,   etc.) will be deducted from the refund.




  • Ordering method (shopping guide)


    쇼핑 가이드


    1. 제품 검색 및 장바구니에 상품 추가

    2. 회원 로그인 혹은 비회원으로 주문하기

    3. 수령정보 ( : 이름주소연락처) 영문으로 작성 필수

    (정확한 시군도시/ 주도/ 상세주소를 영문으로 기입해주세요. 미기재 시 배송 불가 )

    4. 결제 수단 선택 및 결제 (페이팔을 통한 계좌 입금신용카드 결제만 가능)

    5. 결제 완료 시 주문번호 생성

    6. 주문 결제 후 모든 문의 사항은 global@andf.kr 이메일로 문의 부탁드립니다.



    장바구니 및 위시리스트 상품은 품절 시 자동으로 사라질 수 있습니다.

    * 주소가 영문이 아닐 경우 배송이 불가합니다.






    Shopping guide



    1. Add products to the shopping cart

    2. Member log in or non-member ordering

    3. Fill out the order form in English ( name, address, contact information)  *Delivery is not possible if not specified in English

    (Please fill in the correct English : city /province /address /postal code /phone number /email address ) 

    4. Select payment method (Deposit via PayPal, credit card payment)

    5. Once payment is completed the order number will be provided.

    6. For other inquiries, please contact global@andf.kr after completing the order and payment.



    * Products that are out of stock may automatically disappear from your wish-list or cart.

    * Delivery is not possible if the address is not in English.








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